A Slice Of Afrikaans – My Oseaan

20-beach-sea-photography

Te diep was ek in die verlede gekrul

in ‘n donker gat van heimwee gehul

vol negatiewe dinge gevul

waar was my oseaan?

 

Te vas in die greep van hartseer

was ek van realiteit geskeur

met winderige winter gevoelens

moes ek deur digte doringtakke beur. 

 

Tog het ek aan ‘n greintjie hoop

die winde met ‘n traan getem

die winter met ‘n glimlag gekoop

en die wiele van hulle daad gerem.

 

Ek het uiteindelik my oseaan gesien

skoonheid blink in blou smarag

met silwer wit wolke oorhoofs

het ek my hart gevind. 

 

 

 

 

Leave a Reply

